söndag natt !

Välkommna till min nya blogg, sitter just nu och pratar med min farmor.
Vi har precis ätit en fransk middag som var jätte god, den heter Boeuf bourguignon.
Vi två är lite knäppa i huvudet som min farmor Ingegerd säger .. vi är natt människor, och jag kommer förmodligen skriva på natten men även på dagen . Det kommer bli mycket skriveri för min del :)

Nu kommer det bästa med inlägget, nämligen att hon har lovat att sponsra min blogg. D.v.s att alla som läser den kommer under hela april månad få 10 % på kaffe (på dalarö macken).
Det som ni måste tänka på är att säga, är att ni har varit inne i shortys blogg.

Vi får se vad som väntar i maj månad, Det blit något skoj :)






Här är en bild på den franska super goda maträtten !

Kommentarer
Postat av: Faster

Hallå där snorunge och gammla mamma.... Ni ska ta mej tusan sova nu för ni är för gammal och unga för att vara vakna... Skillnad är det med mej som är precis lagom gammal för att vara vaken när jag vill...

ÄLSKAR er och saknar er faktiskt en hel del men vi kommer hem på onsdag...

Love u!!

2010-03-29 @ 00:32:22
Postat av: shorty

haha, inga komentarer. vi saknar dig cokså ! puss, hälsa skalle-per

2010-03-29 @ 00:33:47
Postat av: Faster och Skalleper

Han hälsar tillbaka och säger att ni är lite larviga att ni inte kommenterar....

2010-03-29 @ 00:48:00
Postat av: andrea

hahaha. wow 10% på kaffe? :O shiit, fan jag som inte dricker kaffe :/

2010-03-29 @ 18:27:10
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0