äntligen hemma !

Äntligen hemma från en lååång dag i skolan ! Så skönt att bara komma hem och landa ..

 Känner mig på allmänt vanligt humör idag, är ganska trött, men jag är en trött-mössa för övrigt också haha. Ska försöka komma igång med städningen senare också och framför allt städa mitt rum.

I morse så försov jag mig, väcktes av min farfar som säger att klockan är halv 8 (brukar egentligen gå upp klockan 6) så jag rusar upp i panik , sätter på mig lite kläder springer ner och tar en cigg då jag ser att klockan är 07.15, visst det är bara en kvart men jag vart mycket lugnare. när jag hade rökt klart fixade jag mig, sen åkte jag till skolan. Skolan va seg idag men ändå inte lika jobbig som den brukar vara faktiskt. För dom som inte vet är jag hur skol-trött som heslt och vill helst bara slippa skolan hela tiden. För mig är skolan ett fängelse.


Mer om det sen, nu ska jag i allafall äta något.
Uppdaterar efter :)
  PUSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0