vilda !

ni alla vet att vilda är min kusin, det har jag skrivit i några tidigare inlägg.
Hon är världens sötaste !!

Vi satt och lekte lite då hon plötsligt hoppade på mig och bara kramade mig tills hon somnade ..
sen gick jag in till rummet och la mig i soffan med henne så mös vi lite tills hon somnade hårt, Nu passar jaag på att blogga lite medans, Det är den bästa känslan att ett barn somnar i din famn, huuuuur mysigt som helst ! erik och zozan har lyckats ;) haaha ..

passar på att lägga in några söta bilder på min vackra kusin !
har snott bilderna av vildas mamma zozan;)


såå coool unge :)



promenad ute i snön ..



mys-pys i garderoben :)



världens häärligaste barn !




kollar efter pappa erik



jag och vilda myyyser :) dock ser det ut som att mitt huvud är fucked ;(



jag och vildas mamma zoziloo :)



zoziloo goes crazy :) erik vildas pappa i bakgrunden :)



världens underbaraste familj !!!! jag ÄLSKAR er !!




nu har jag lagt upp lite bilder, ska kolla om vilda har vaknat nu :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0