underbar dag !

Heej alla mina älskade läsare . idag har vart en underbar dag, solen har skinit vi har haft en soft skoldag och vi har solat massa på rasterna och efter skolan. ojojoj vad varmt det var isolen idag, det var nästan för varmt, vi hittade ett perfekt ställe där det är helt vind-stilla, otroligt skönt och mysigt. När jag kom hem från skolan så kom vilda, erik och zozan hit till oss och nu har vi vart ute ett tag vi satt och drack kaffe och tog en cigg i solen, den lilla som fanns kvar och vilda lekte för fullt :)

Nu passar jag på att skriva lite, vilda sitter och äter och alla gick in. men jag tror nog att vi går ut igen, gud vad skönt det är att vara ute nu ! Mysigt mysigt :D

Juste, på tal om ingenting så ska jag lägga ut fler bilder så det inte min blogg blir så tråkigt, men jag tycker att det är skönt att skriva av mig lite :) men mer bilder blir det, sånt gillas väl ? Haha ..

   

två bilder på mig för ca en timma sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0