tisdag

hej hej :) jag har varit på möte nu, såå skönt jag fick skjuts till och ifrån handen utav helena och skalleper, Nu har vi lilla vilda på besök, hon sitter och äter just nu med farmor så nu passar jag på att skriva.
senare ska vi till jenny, min sysling och fira henne :) kommer nog dock inte stanna så länge, är jätte trött.
jg hyrde hemm två filmer som jag tänkte ligga och kolla på sen.



den ena filmen heter high lane, det är en action film men jag tycker det verkar lite som en thriller. Den handlar om en grupp vänner som beslutar sig för att ta sig upp för ett högt berg på deras semester, deras plan är att följa en stig som vart stängd för reparation under en lång tid. Klättringen verkar vara farligare än planerat, speciellt så snart det visar sig att de inte är ensamma. Äventyret blir nu till en mardröm. ( ja som ni läser så låter det ju exakt som vikken skräck/thiller soom helst, men ska ge den ett försök )


Den andra filmen heter all about steve, När den excenrtiska men sympatiska Mary blir ihop pusslad med steve, en TV-kameraman som jobbar på nyhetskanalen, faller hon handlöst. det gör dock inte steve. Dejten slutar allt annat än bra. Förvissad om att hon funnit kärleken, följer mary efter steve på efter nyheter och blir själv intrasslad i storyn. mediecirkeln väcks hoppet om att mary hittar sin plats på jorden, .. och mannen i sitt liv !

Jag tror nog på båda två men vi får se sen .. kan ju varken säga bu eller bä än, dock så kan jag säga att jag tror inte att de är dom bästa jag har sett.

Vi höres senare :) PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0