påsk-middag :)

Det blev till att vara hemma idag, vi ska nämligen ha en påsk-middag här hemma i kattvik.
Det kommer vara jag, Helena(faster), Christer(farfar), ingegerd(farmor) skalleper(lasse, Fasters man) och kanske så kommer philippa (syster).

Anledningen att vi ska ha middagen i dag i stället för imorgon är för att helena och lasse skulle iväg någonstans .. Det blir nog jätte mysigt på middagen.

Jag har börjat dricka/äta äppelcider vinäger, (för dom som inte vet) istället nu för en gång om dagen ska jag öka till före varje måltid om dagen..


Nu tänkte jag kolla film, det blir : trubbel i paradiset. Jag tror på den, kan säkert va bra asså.
Jag skriver efter om jag inte har somnat som vanligt då .. haha

pusss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0