onsdag.

hej hej :) nu ska jag städa mitt rum, det ser f*n inte klokt ut, det ser ut som att någon har kommit hit och släppt ner en bomb !
snäll som jag är (a) så ska ni också få se hur det ser ut, även fasst jag skäms !!

jag kommer att lägga upp några före- och efter bilder, men inte i detta inlägg.

Jag vet inte ens vart jag ska börja, ALLT måste ändras, det ligger kläder över hela golvet, mitt smink bord ser ut som crap, jag måste dammsuga, skura, vika in alla rena kläder, tvätta alla smutsiga, och det krågligaste är att jag har inte ens plats för alla mina kläder, antingen har jag liten gardberob eller bara allmänt mycket kläder, kan inte välja ;) .. vi får se sen hur jag löser den biten .

Aja, nu är det dags .. önska mig lycka till ! Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0