onsdag eftermiddag

hej allihopa, Jag har precis kollat på en riktigt bra film BLOOD AND BONE heter den. Det är en action film ( brukar inte gilla action filmer, men den här satte sig i huvet) Lite gangster stuk idet hela, den handlar om en kille som heter Bone, han satt i fängelset och träffade en kille där som han blev nära vän med, olyckligtvis dödade en kille i fängelset bones nära vän. Mer kan jag inte säga om någon vill se den, men Den är blodig och brutal .. Men den är också fin.. SE DEN ! I kväll ska jag ge sin mombre ? en chans också .. hoppas på den . hörs sen ! PUSS



HAHA, ni undrar säkert vrf jag har 6 flätor ? Jag ska berätta min hemlighet sen .. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0