onsdag 21 april

Hej bloggen, sorry för att jag har bloggat så pass lite igår och så .. :)
Jag vet att jag har sagt det förut, men det ska bli en bättring på det .. JA jag lovar !

Idag har jag tjatat till mig ett MVG !! haha, skön som in i hellskotta.
Det är nämligen första gången jag har fått ett så högt betyg, p.g.a HJÄRNDÖD :)

HAha, skämt åsido .. aja, idag ska jag plugga lite också. Jag har f a n bilvit duktigare och duktigare för varje dag som gått, hoppas det fortsätter :) Jag funderar på om jag ska göra mig en kopp te och sitta och mysa ett tag, riktigt ruggit ute .. FY ! Aja, är ganska tött och det är ju jobbigt .. men sånt e väl livet.
Nu ska jag inte snacka mer skit .. hörs sen puss !!








Här ser ni hur jag såg ut idag, puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0