måndag

hej hej :) jag är fortfarande hos erik och zozan sitter bara vid datan nu och tar det bara allänt lugnt, vilda (min kusin, erik och zozans barn) har smittat hela familjen med hals ont och snuva. Så i morse när jag vakande så trodde jag att jag skulle frysa till döds, sen TVINGADE zozan mig att ta 2 alvedon, hon är så söt.

 zozan sitter och pluggar till sitt prov, föresten så sa jag fel i mitt tidigare inlägg det va inte NO utan natur vetenskap B .. Sen när hon har pluggat klart så ska jag förhöra henne .. igår gick det inte så bra, vi var båda jätte trötta och fnissade åt ALLT som jag läste och hon svarade på, så vi fick ta pluggandet idag istället.

Nu gör zozan lite te till mig :) mys-pys ..

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0