haj på daj

haha hejhej, idag mår jag bra men ändå inte asså ..
Jag var vaken skit sent med mollie, vi kunde inte somna, dock så försökte vi, det va inte så att vi låg och snick-snackade så länge ..

Sen idag på sy-slöjden så pratade vi om en tjej som hade svalt en nål fasst hon inte hade det ? fattade inget :O
Men aja, back to the story .. Så sa jag att jag brukade dela på mina ögonfransar med en nål hemma när jag fixar mig, så skulle jag visa min syslöjds lärare (ingrid) det, jag hade ingen spegel så jag träffade nålen olyckligt vis i ögat. Det vart blodrött och rann och sved as mycket .. haha men ändå fett kul asså .. Jag skulle garvat om det va någon annan .. jag är så klumpig HAHA

Ajuste på tal om ingenting, vet ni vad jag har gjort ?! haha jag har sökt in till kissies macht making grej .
Det är ju en rolig grej liksom .. hoppas jag inte kommer med, fasst ändå fett kul .. phuhu


jaja, vi hörs snart ! BIG LOVE



en skit glad, och ful johanna .. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0