godnatt♥

Nu ligger jag i sängen lyssnar på Akon-mama africa och är i viloläge, försöker lyssna på lugn musik och varva ner så jag kan somna .. Ska ju som sagt upp i hyffsad tid i morgon.

Jag åkte hem från erik och zozan idag, skulle egentligen ha sovit där en natt till men det vart andra planer. I dag har jag även sett ett akvarium som min GALNA farbror och han GALNA kompis håller på att göra fint, och gissa vad dom ska ha i !? KROKODILER !!!!!!!!
Herregud säger jag bara men det är ändå ganska coolt ;) undrar hur dom kommer bli sen när dom är vuxna ..

I morgon är det ju möte dåra .. och sen fyller även min syssling(tror jag att det är) år, så jag ska fira henne också, jag kommer dock va helt slut efter en hel dag efter bara massa bussar/tåg/pendeltåg så vet inte om jag kommer va trevlig .. :(
( jag har inte ens köpt henne någonting) får väl komma på något smart..

Vi hörs i morgon !! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0