frågor & svar

Nu är det så att jag har fått lite frågor på facebook/msn/ sms och allt sådant som jag tänkte dela med mig med fasst i min kära blogg dårå :)
ps. bli inte besvikna om inte alla frågor kommer upp :)


Vart bor du? går du i skolan nära där du bor?
Jag bor på dalarö, och ja . min skola ligger på dalarö också :)

vilken är din favorit färg?
min favorit färg har alltid varit blått, alla nyanser av blått. Vitt, svart och rött. men jag tycker om att kombinera rött och svart, det blir super snyggt tillsammans tycker jag !

Har du några syskon?
Ja, jag har en storesyster som heter Philippa.

bor du hos din mamma/pappa eller mamma och pappa?
Jag bor faktiskt inte med någoon utav dom nu för tillfället. Jag bor hos min älskade farmor och farfar tillsammans med 4 hundar och min faster+ hennes man.

vad har du för hårfärg nu ?
Jag har blandat, jag har jätte blonda slingor, mörkblonda, mellanblonda,guldbruna,mörkbrunt osv osv.. Hahah

har du en/flera bästavänner, vem/vilka?
jag har absolut jätte jätte många fina vänner, men måste nog ändå säga att jag bara har en bästavän. Hon heter Mikaela daun.

brukar du shoppa? vilket är ditt favorit ställe att shoppa på?
jag brukar få små perioder då jag känner att jag förtjänar att ahndla lite smått och gått .
Jag brukar handla mest på Gina, H&M och jag älskar att handla örhängen på bla glitter, ur och pen osv.

vad har du för framtidsplaner?
Jag hoppas på att antingen jobba på en ungdoms anstalt eller ett behandlings hem :)

Vad skulle du göra om du vann 300 000 000 kr?
jag skulle resa mycket, för jag älskar att åka utomlands, jag skulle spara till min operation jag jätte gärna vill göra, jag skulle nog shoppat en heeeel del, bjuda mina nära och kära på något fint och köpa en riktigt fin bil som jag kan ha senare. sen skulle jag nog sparat pengarna (om det fanns några kvar.)

Vad heter din farmor och farfar samt dina/din fasters hundar?
min farmor heter ingegerd, min farfar heter christer
Hundarna : balder, valkyria, idun och ofelia.
(endast guda-namn)

Har du mycket kläder?
OHJA! hur mycket som helst nu känns det som .. kanske ska ta en ränsnigs dag i min garderob.

dom skönatse skorna?
converse, lätt . har två par vita här-näst vill jag köpa svarta/lila eller babyrosa.

bor du i villa/lägenhet/radhus?
Jag bor i en två vånings villa. Huset jag bor i är jätte fint.

vill du ha barn? och hur många isådana fall?
absolut att jag vill ha barn men inte än, jag älskar barn ! jag vill ha två styckna nu men man vet ju aldrig sen när tiden väl är inne. ;)

Är du kär ?
 tyvärr är jag det ej nu.

brukar du läsa bloggar?vilka ?
Jag har ju då mina topp tre som jag kollar varje dag.
1. Kissies.se
2.kenzas.se
och sist men inte minst ( som inte uppdatarar alls typ längre)
3.sosouth.blogg.se

varför ville du börja blogga?
jag vet inte riktigt hur jag tänkte men jag och min farmor hade pratat om det huuuur länge som helst sen fick jag bara nog och började !

har du några favorit sysselsättningar.?
Blogga såklart :)

vad heter alla i din familj?
Min mamma heter Liselotte men hon kallas alltid lotta, min pappa heter rolf men kallas alltid roffe, min mammas pojkvänn heter håkan, hans barn heter martin, oliver och cornelia, min pappas tjej heter lisa, min farmor ingegerd, min farfar christer, min faster helena, min fastersman lasse, min farbror erik, eriks tjej zozan deras barn ( min kusin) vilda.
 sen har jag maria ,angelique, jena, micke och tommas på mammas sida som är hennes syskon och allla deras barn är väl ca 30 st ¨

har du någon kontakt med din mamma?
jag har det nästan inte alls.

 

fortsättningen får fortsätta någon annan dag eller senare ikväll :)
om ni vill veta något om mig så fråga gärna mig på kommentarer på min facebook ( om ni har den)
eller msn .(-"-)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0