förlåt !

förlåt för sånn himla dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datan ens en sekund ..

angående för- och efter bilderna så är dom på gång. Måste bara ladda upp dem på data först.
I går så sov jag hos jennifer, vi hade jätte mysigt verkligen ! det är alltid roligt att träffa henne.
och idag så vaknade jag ganska tidigt och då ringde jag till min faster för att kolla om hon var hemma för ingen svarade på hem telefonen, då sa hon att hennes man skulle åka till biltema och köpa lite grejer och att han kunde hämta mig i brandbergen.. Så det va skit skönt så jag slipper sitta på buss från brb till handen och sen från handen till dalarö sen att någon ska komma och hämta mig vid bussen(bor ca 4-5 km in i skogen). Jag  tror att jag bara ska va hemma nu dom här sista dagarna på lovet, är ganska slut hela tiden och jag måste vila upp mig till skolgången på måndag .. PUUUA säger jag bara.. ja som ni vet, jag hatar skolan !

Nu ska jag kolla facebook och kolla om jag har någon sladd till datan så jag kan ladda upp bilderna :)
puusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0