förlåt ..

jag har haft en himla dålig uppdatering, ber om ursäkt för det. Men man kan ju inte må bra hela tiden, det va ett tag jag kände att jag inte pallade någonting .. men det är ju som alla andra. Nu har jag kommit på fötterna igen och tänker ta tag i bloggandet ! kanske till och med ännu mer inlägg per dag ?! :)


Som vanligt, så är jag hemma hos erik och zozan . Har vart hemma idag, pappa kom hem till mig klockan 4 och väckte mig och ville att jag skulle följa med och kolla på den nya bilen han ska köpa och vad han hade jobbar någonstans .. Jag såg så himla fina hus och tomter som jag aldrig sett förut.

Aja, nu ska jag gå ut till köket till zozan . PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0