dålig uppdatering igen ..

hej hej, förlåt för en väldigt kass uppdatering.

igår så gick jag till skolan och efter det åkte jag och träffade nadya, vi hade jätte mysigt.. vi fikade och snackade lite strunt och tog det allmänt lugnt. efter att jag täffat henne åkte jag hem till erik och zozan igen för att jag sov där igår också. Vi åt lite, kollade på tv och chillade.

I morse väckte erik mig tidigt för jag hade en tid på Sös klockan 9.15, var otroligt trött i morse och vaknade inte helt förens en timma efter tror jag :)
När jag hade vart på sös åkte jag till apoteket för att hämta ut en medicin som var slut dock, sen åkte jag till skolan igen .. och nu ligger jag i min säng och bara ligger . Så skönt..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0