äntligen fredag !

hej alla mina kära :) idag slutade jag 11.45 i skolan, så himla nice !

Nu är jag hod erik och zozan, jag har städat, är nämligen själv här .. Städade för att ag ville hjälpa zozan, hon är alltid så stressad.. Så nu när hon kommer hem kan hon andas en liten stund iallafall :) gullig jag e va ? HAHa

Ikväll kommer mollie och sover hos mig, vi vet inte om vi ska på bio eller hyra hem en film och bara ta det lugnt .. :D vi får se, det lär ju ni också göra i ett senare inlägg .

I morgon ska jag på BOUNCE sista uppträdande föralltid, jag tycker verkligen att dom är sjukt grymma så vart så klart inte glad när jag hörde det, men däremot så är jag glad att jag får se dom en sista gång. ska bli as kul !

Nej nu ska jag inte sitta framför datan längre, kom på disken :O Aja haha, hörs sen .

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0